Ex-H5p2-ianS

Camera..ACTION!!!

Tuesday, August 16, 2005

Hai..

Jawapan kepada testimonial si AFID...
Afid..sekarang pun aku masih pendiam yang amat..kalau kau tak percaya, tanyalah N ke..aku memang pendiam..tapi sebenarnya aku ada banyak benda nak cakap, jadi aku luahkn semuanya dalam aku punya mesej..Aku memang pemalu..kadangkala nak jalan sebelah perempuan pun aku rasa malu sangat..tak kisah la kalau perempuan tu lawa giler atau sedang - sedang sahaja.Aku full of questions?.Maklumlah..pendiam...jadi orang tak kenal aku betul - betul... sebab tu banyak questions kot?.Suka tolong orang?..mana ada.biasa je..Sebelum aku pergi...mri kita kongsi ayat ini..Ayat al- Kursi Surah Al - Baqarah ayat 255"

255] Allah, tiada Tuhan (yang berhak disembah) melainkan Dia, Yang Tetap hidup, Yang Kekal selama-lamanya mentadbirkan (sekalian makhlukNya). Yang tidak mengantuk usahkan tidur. Yang memiliki segala yang ada di langit dan yang ada di bumi. Tiada sesiapa yang dapat memberi syafaat (pertolongan) di sisiNya melainkan dengan izinNya. Yang Mengetahui apa yang ada di hadapan mereka dan apa yang ada di belakang mereka, sedang mereka tidak mengetahui sesuatu pun dari (kandungan) ilmu Allah melainkan apa yang Allah kehendaki (memberitahu kepadanya). Luasnya Kursi Allah (ilmuNya dan kekuasaanNya) meliputi langit dan bumi dan tiadalah menjadi keberatan kepada Allah menjaga serta memelihara keduanya. Dan Dialah Yang Maha Tinggi (darjat kemuliaanNya), lagi Maha Besar (kekuasaanNya).

No comments: