Ex-H5p2-ianS

Camera..ACTION!!!

Saturday, June 04, 2005

nO tItLE

aSSalammualaikum.
Hai.Thank You Iffy for missing me like a rose...Hem pelik juga Ayein tak plak bagi komen kat mesej aku sebelum nih.Mya pun tak balas.Nape ek?.Agaknya mesej aku tak brape best kot.Takpela.Apa nak buat.

Sorry to say yang hari itu aku tak dapat hadiri Reunion H5P2 sebab aku ada hal,kena teman keluarga aku balik Johor Bharu sebab akak sedara aku nak kahwin.Tapi last-last tak jadi balik plak sebab kami ada hal lain.Maklumlah kita ini hanya mampu merancang.Betul tak?.

Ala...Bencinya bila fikir yang aku akan kena balik sabah pada 22jun ni.Aku harap sangat kem Hutan tu batal ke ape.Menyampah aku nak masuk hutan.Dari kisah rakan-rakan aku,mereka kata mereka merana sangat sebab kena masuk hutan dua minggu.Aku menyesal la sebenarnya accaept cos ni.Patutnya dulu aku mohon tukar cos.Tapi nak wat camana.Aku dah ditakdirkan untuk berdampingan dengan hutan itu.WOO...Sedihnya

2 comments:

Faizal R said...

I pun tak dpt dtg la ... he he

Anonymous said...

waduh waduh.. kok kalo ngak dibalas tuh bukan artinya ngak bagus sih..

Takde la wei.. tak syok aa ko tak dpt datang.. dah 2 reunion ko tak dtg.. tak best aa ini mcm. BTW, bile ko jumpe sang al-kitab tuh ?